sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Declaraţie de dragoste M-ai făcut să mă simt femeie

Iubite, tu, eşti cel mai aprig dor din viaţa mea, mă faci să-mi  pierd minţile pentru dragostea ta. 
Tu, mi-ai transformat ochii în cel mai nesecant izvor de lacrimi, din dragoste pentru tine.
Dragostea mea, tu, eşti omul a cărei iubire i-am simţit-o în inimă,  mi-am simţit inima bătând în ritm de iubire. Tu, mă faci să vibrez chiar şi atunci când nu sunt lângă tine, si-ţi simt sărutul de la distanţă.
Tu, m-ai făcut să mă simt iubită, dorită şi preţuită. 
Iubirea mea, tu, da tu, m-ai făcut să mă simt femeie şi pentru asta îţi mulţumesc. Lângă tine am cunoscut fericirea, de aceea am zis da, când mi-ai cerut să fiu a ta.
Gabriela Drăghici 28 noiembrie 2015
Carte 3 Gânduri rostite şi declaraţii de dragoste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu