luni, 21 ianuarie 2013

Scrisoare către prinţ

Dragul meu prinţ. A trecut atâta timp de când iubirea mea pentru tine dăinuie şi dăinuie şi va dăinui,până dincolo de moarte, chiar în ciuda greutăţilor întâmpinate,pe drumul marii mele iubiri.
Pentru că inima mea,  a găsit  jumătatea care ii lipsea, chiar la inima ta.Cred şi sper în acea zi minunată, în care inimile noastre vor fi împreună,acea zi în care,mângâierile,alintările,declaraţiile de dragoste,îmbrăţişările şi sărutările,vor fi odihna noastră,hrana sufletelor noastre.Acea zi în care lacrimile noastre de bucurie se vor uni şi vor înfrunta lacrimile tristeţilor trecute din îndepărtări.
Cred în acea zi în care inimile şi sufletele noastre,vor respira fericire.
Te voi păstra pentru că îmi eşti aerul pe care îl respir,te voi păstra pentru că  amândoi trăim  printr-o singură inimă. Te sărut dulce
"Te iubesc"
Gabriela ND 21 ianuarie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu