vineri, 21 martie 2014

Cântă cucule versuri populare



Cântă cucule-al meu dor
Pe crestele munţilor,
Dă-i de ştire codrului
Că mi-e dor de frunza lui.

De floricele şi miros
De peisajul cel frumos,
De poteci bătătorite
Şi de ramuri înverzite.

Cănt-aci în vârf de munte
Unde-s eu cu doruri multe,
Şi-n stejarul aplecat
De mult nu te-am ascultat.

La izvoraşul ce curge
Pentru ochiul care plânge,
Că am cuce un dor mare
Să am munţii sub picioare.

Du-te cucule şi cântă
În oraş cu lume multă,
Poate vei fi auzit
Cuculeţ de-al meu iubit.

Mi-e dor cucule să-i spui
De iubirea dragului,
De a sa îmbrăţişare
În văzul razei de soare.

Mi-e dor de el şi de mine
De-alintări şi şoapte line,
Sărutări pe buzişoare
Pe un pat de frunzişoare.

Cântă cuce cu mierliţa
Pentru mine şi neicuţa,
Că la anul care vine
Cântăm şi noi pentru tine.

21 martie 2014
                                           






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu