vineri, 2 mai 2014

Mai rămâi




Mai rămâi în visul meu şi nu pleca
mi-e atât de greu dacă-mi iei dragostea,
Iar de-o fi şi-o fi oricum  cândva să pleci
O clipă doar prin gând să-mi treci.

Mai rămâi acum când încă te iubesc
când florile nu mă uita îmbobocesc,
Rămâi când doru-i greu şi mă topeşte
o, rămâi tu, eu  şi o poveste.

Sărută-mă cum numai tu ştii săruta
alintă-mă cum numai tu ştii alinta,
Iubeşte-mă cum numai tu ştii să iubeşti
păstrează-mă să nu mă părăseşti.


Mai rămâi acum când încă te iubesc
când florile nu mă uita îmbobocesc,
Rămâi când doru-i greu şi mă topeşte
o, rămâi tu, eu  şi o poveste.


 Ţi-am scris din suflet sincere cuvinte
să le citeşti, să le asculţi, să le ţii minte,
Şi de vreodată soarta ne va despărţi
Cântecul şi scrisul de noi ne-or aminti.

Mai rămâi acum când încă te iubesc
când florile nu mă uita îmbobocesc,
Rămâi când doru-i greu şi mă topeşte
o, rămâi tu, eu  şi o poveste.

Gabriela Nenciu Drăghici

16 august 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu