vineri, 14 decembrie 2012

Atât de pură a fost iubirea mea



Atâta suferinţă fără de rost
Atâtea doruri într-un singur gând,
Sufletul, inima zdrobite-au fost
Clipe ce-au trecut plângând.

În texte, versuri multe şi citate
Atâta plâns în fiecare zi,
Atât-am scris în seară, noapte
Cu dor în cântece şi poezii.

De-atâtea ori am suferit iubite
Şi mult timp eu te-am mai dorit,
Au rămas vise doar, neîmplinite
În inima-mi tăcută te-am iubit.

Credeam că n-o să-mi fie greu
O vorbă dulce rostită atunci,
Nu ţi-am cerut să fii iubitul meu
În deznădejde-amar să mă arunci.

Pentru că-n taină-n suflet te iubeam
Am obosit enorm, păream nebună
Să-mi plâng durerea, atât ştiam
Să strig la soare, lună şi furtună.

O, da, curată inima mi-a fost
Şi-atât de pur-a fost iubirea mea,
Dar nu mai plâng, nu are nici rost
Spun, fericire Dumnezeu să-ţi dea.

Gabriela ND Februarie 2012
Poezii carte 1 Doruri Plânse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu