luni, 24 decembrie 2012

N-am încetat să te iubesc


În depărtări acuma plouă...
Ce-aş vrea să-ţi spun, înşir pe foi,
Aş vrea cu tine-o viaţă nouă,
Mi-e dor atât de mult de noi.

N-am încetat să te iubesc...
Şi-aş vrea să fim numai noi doi,
Mi-e greu şi tot mereu gândesc
De cineva mai e-ntre noi.

Iubirea-mi plânge de departe...
Şi-i al meu suflet, apăsat,
Tac, ascult inima cum bate
Şi-ncerc s-ascund greul oftat.

De ţii la mine cum ai spus...
Da-n vise ai pe-altcineva,
Te rog, opreşte al meu plâns,
Rămâi acolo-n lumea ta.

Eu voi schimba sensul de mers,
Scriind în vis povestea mea,
Voi fi o lacrimă-ntr-un vers,
Te vei regăsi prin ea.

Citind, vei înţelege-atunci...
Bunătatea şi a mea iubire,
Şi-ţi spun aceleaşi vorbe dulci,
Să ai în viaţa ta doar fericire.

Gabriela ND 24 decembrie 2012
Poezii Carte 2 Şi Cerul Plânge








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu