marți, 25 noiembrie 2014

Orice petecuţ din ţară

Orice petecuţ din ţară
Am un dor ce mă apasă,
Dor de ţara mea frumoasă,
Orice petecuţ din ţară
E la mine-n inimioară.

Fie deal, munte, câmpie,
Dragă îmi eşti, Românie,
Fie blocuri, fie case,
Toate-n ţara mea-s frumoase.

Giurgiu, Teleorman şi Olt,
Doru-i greu şi nu mai pot,
Timiş, Caraş-Severin,
Câte lacrimi de dor vin.

Tulcea, Călăraşi, Constanţa,
Galaţi, Brăila, Ialomiţa,
Botoşani, Iaşi şi Vaslui,
Cui să spun durerea, cui?

Sunt departe şi mi-e dor
De căsuţa-mi cu pridvor,
Acolo în Dâmboviţa,
Unde m-a născut măicuţa.

Prahova, Argeş, Buzău,
Pe unde mă plimbam eu,
Covasna, Braşov, Sibiu,
Toţi munţii voştri îi ştiu.

Hunedoara, Alba, Cluj,
Maramureş, Sălaj, Dolj,
Satu Mare şi Bihor,
De toată ţara mi-e dor.

În foc parcă mai rău ard
Gândind la tine, Arad,
Ultimul te-am salutat,
Când din ţară am plecat.

Gabriela ND 30 septembrie 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu