sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Un noiembrie

Un noiembrie a tăbărât pe mine
cu nostalgii şi ploi, gânduri violete,
un alb pur, s-a-ntins peste coline
bruma, a căzut  şi-n a le mele plete.

Albul din natură simbol de puritate,
a lacrimilor ce curg lin, nevinovate,
O tăcere profundă, sufletu-mi străbate,
visele, sunt fără speranţă, sfărâmate.

Parc-a fost un joc iubirea noastră,
parcă nici n-a fost, de când e lumea,
ascult, cântecul de-adio şi orchestră,
resimţind a vechilor răni, prospeţimea.

Au murit florile şi frunzele-n copaci,
au căzut, sunt aşternute pe pământ,
eu m-am întors de pe un câmp cu maci
în coma dragostei, azi, nu mai sunt.

Un noiembrie a tăbărât pe mine
cu nostalgii şi ploi, gânduri violete,
un alb pur s-a-ntins peste coline
bruma, a căzut  şi-n a le mele plete.

Gabriela Drăghici 1 noiembrie 2014
Carte 4 Inimă rebelă




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu