vineri, 2 ianuarie 2015

Am promis

Am promis că-n seara asta te iubesc,
aşteaptă-mă la intersecţia dintre azi şi mâine,
despre vise, gânduri, o să-ţi povestesc
şi cât de mult ţin dragoste, la tine...

Am promis că-n iarna asta te inund

cu sărutările buzelor mele însetate
şi mi-am promis că o să mi te-ascund
în suflet, să-mi fii iubire-n şoapte .

Am promis că-n primăvară te-ndrăgesc

sub razele de soare şi adieri calde,
vreau să-ţi promit că n-o să părăsesc
sentimentele, mărgele de smaralde.

Am promis că-n vara asta mă voi dărui

sub clar de lună nouă şi sub stele,
din suflet, sincer îţi voi mărturisi
iubirea, dorul meu şi lacrimile.

În toamna asta mă voi lăsa plouată

de petalele acestei iubiri albastre,
voi lăsa lacrima să curgă, strecurată
în nopţile văzute doar de astre.

Şi am promis că te voi face fericit,

să zbori pe culmile cele mai înalte
făcând pentru veşnicie legământ
să ne iubim şi dincolo de moarte.

2 ianuarie 2015 Gabriela Drăghici 

Carte 4 Inimă Rebelă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu