marți, 20 ianuarie 2015

Cu drag pentru tine Cu dor şi drag de plaiuri româneşti

Dacă eşti departe de ţară şi îţi este dor de plaiurile şi datinile , Româneşti, dacă te simţi pribeag şi nu ai cui spune, dacă lacrimile îţi sunt amare de durere, de tristeţe şi singurătate, alină-te cu limba ta maternă. Mângâie-ţi sufletul cu cuvinte alese şi culese din ţară şi din străinătate. Cuvinte smulse din suferinţele celor care sunt departe unii de alţii, a celor ce se ceartă cu dorul. Balsamul, pentru sufletul tău de român, îl găseşti în această carte. O carte, care cu siguranţă îţi va fi un prieten cu care poţi vorbi în taină, un prieten căruia îi poţi fredona versurile pentru alinarea sufletului tău.

Vă dorim tot ce este mai bun şi să aveţi grijă de voi oriunde vă aflaţi!
Cu stimă şi preţuire Gabriela Drăghici & Dan Lucian Corb



Poezii ce le puteţi găsi în această carte şi pe care le puteţi citii relaxaţi în fotoliile dumneavoastră.


Şuieră vântul pe la fereşti


Şuieră vântul pe la fereşti 
legănând mesteceni... 
eu şi-o chitară 
în odaia mea, prieteni de suflet, 
cânt cu ea-n armonii, 
tu mi-eşti departe, iubire... 
şuieră vântul pe la fereşti
 legănând doruri... 
tu-alergi prin cotidian, 
o, câte iluzii pierdute, 
eu, caut esenţa fiecărei clipe, 
cotrobăind prin vise argintii... 
şuieră vântul pe la fereşti
 legănând frunze... 
de mi-ar aduce pe aripile-i crem 
duioasa voce a ta, 
fără tine prin preajmă 
mi-e sufletul ploaie de lacrimi.

Dan Lucian Corb


Trenule cu roţi de fier

Stau pe-o bancă supărată
Şi aştept trenul să vină,
Mă priveşte lumea toată,
Parc-ar şti că sunt străină.

Se aude-n depărtare
Şuieratul trenului,
Lacrimile curg amare
Din ochii pribeagului.

Fugi pe şina de oţel
Şi du-mă în ţara mea,
Trenule cu roţi de fier,
Pământul l-oi săruta.

Nu voi renega vreodată
Draga mea rădăcinuţă,
Vreau să ştie lumea toată
Că  sunt pui de româncuţă.

Voi povesti florilor
Viaţa de străinătate,
Voi spune copacilor
Dorul de surori şi frate.


Ca o floare am venit
Fără dureri şi suspini,
Doamne, ce m-a-ncărunţit
Suferinţa prin străini.

4 septembrie 2014 Gabriela Drăghici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu