joi, 19 iunie 2014

Atunci când eu n-oi mai fi

Atunci când eu n-oi mai fi

Lume, azi vă povestesc
Ce-am de gând şi ce-o să fac,
Cât pe lume eu trăiesc,
O să scriu, să cânt pe plac.
Pentru tinerii din ţară,
Pentru generaţii noi,
O să cânt din inimioară,
Versuri scrise pentru voi.

Scrisul, ştiu că-mi va rămâne
Prăfuit pe undeva,
Şi vocea o să-mi răsune,
Omule, în casa ta.
Scrisul, ştiu că-mi va rămâne
Prăfuit pe undeva,
Şi vocea o să-mi răsune,
Omule, în casa ta.

Vă las ale mele gânduri,
Lume bună, scrise-n rime
Şi cu lacrimi printre rânduri,
Să vă amintiţi de mine.
Şi-o să iau din astă lume
Undeva-ntr-un colţ de rai,
Toate cuvintele bune
Şi doiniţele din nai.

Scrisul, ştiu că-mi va rămâne
Prăfuit pe undeva,
Şi vocea o să-mi răsune,
Omule, în casa ta.
Scrisul, ştiu că-mi va rămâne
Prăfuit pe undeva,
Şi vocea o să-mi răsune,
Omule, în casa ta.

Gabriela ND 21 august 2012

Poezii Carte 2 Şi Cerul Plânge























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu