duminică, 3 februarie 2013

Asta sunt eu



21 giugno 2012 

Asta sunt eu

Atâtea lovituri am primit
În inimioara mea firava,
Sufăr şi mult am suferit
Că am ajuns,să fiu bolnavă.

Pentru ne-nţeleasa-mi bunătate
Pentru absurdu-mi caracter,
Am pierdut lacrimile toate
Nu ştiu de mai pot să sper.

Că mai există cineva in Lume
Cu-aşa imensă bunătate,
Să fie-asa la fel ca mine
Să aive-n el sinceritate.

Nici pe cel rău nu am dezamagit
Eu nu am ştiut răul să fac,
Când un dusman e fericit
Sunt multumită şi mi-e drag.


Mai fericită-s eu pentru cel fericit
Mai bogată-s eu ca cel avut,
Mai iubită mă simt pentru cel iubit
La nimeni niciodată rău n-am vrut.

Eu ştiu doar să fiu bună,bună
Şi să iubesc,cu patimă,curat,
Nu am dorit s-ajung regină
M-am mulţumit cu ce-am visat.

Gabriela ND 21 IULIE 2012
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu