joi, 7 februarie 2013

Ca orice om

Ca orice om pe lume muritor
Am bucurii,dureri şi dor,
Vărs lacrimi le usuc,zâmbesc
Vorbesc şi-atunci când tac gândesc..

Ca orice om pe lume muritor
Vreau să trăiesc şi vreau să mor,
Am momente când mă perpelesc
Momente când n-aş vrea  să mai iubesc.

Ca orice om pe lume muritor
Am avut  şi-oi mai avea  focşor
Am fost lăsată am  fost  şi iubită,
Am fost fericită dar si amăgită.

Ca orice om pe lume muritor
Am momente de vise şi de zbor,
Momente când vreau singură să fiu
Tristeţi,bucurii cu lacrimi  scriu.

Ca orice om pe lume muritor
Am inimă ce bate tare şi uşor,
Ce plânge,suferă şi mult suspină
Când pentru cine ea iubeşte,e străină.

Ca orice om pe lume muritor
Am bucurii,tristeţi şi dor,
Vărs lacrimi le usuc,zâmbesc
Vorbesc şi-atunci când tac gândesc.

Gabriela ND 07 februarie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu