luni, 11 februarie 2013

Se clatină doi palmieri



Doi palmieri se clatină,se clatină
Crenguţe ţepoase la pământ ajunge,
Şi parc-ar  vrea ceva să-mi spună
Frunza-i lăcrimează  parcă  plânge.

Palmieri ce v-aplecaţi în strada mare
C-o aşa bătrână,rezistentă tulpină,
M-aţi văzut că am multă supărare
Şi  pe acest pământ eu sunt străină.

Prieteni  buni  îmi sunteţi palmieri
Inima povesteşte şi voi o ascultaţi,
Mă scultaţi  azi m-aţi ascultat şi ieri
Sunt o străină dar am cu mine fraţi.

Mă voi ruga mereu la bunul Dumnezeu
Să nu vină să vă taie vre-un duşman,
Că ce m-oi face fără voi doi eu
Pe pământ străin ajung copil orfan.

Şi de-o fi să vină prin absurd necazul
Vă ud rădăcina cu lacrima ochilor mei,
Chiar de-mi va crăpa ridurile- obrazul
Oi plănge pân-or creşte  din voi lăstărei.


Gabriela ND.11 februarie 2013







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu