luni, 18 februarie 2013

Cu paşi mărunţi

Cu paşi mărunţi,dar ştiu că va veni
Acea zi în care două braţe-or fi deschise,
Pentru a mă proteja de ale tale lovituri
Te v-oi şterge din gânduri şi-ale mele  vise.

Cu paşi mărunţi, dar ştiu că va veni
Ziua când mă vei dorii  şi când vei plânge,
Şi-ai vrea lângă mine un minut să fii
Îţi vei aminti de lacrima ce-acuma curge.

Cu paşi mărunţi, dar ştiu că va veni
Ziua  când  oi învăţa să râd şi să zâmbesc,
O urm-ai vrea  de la mine,nu vei găsi
Suferind am învăţat de rău să mă pitesc.

Cu paşi mărunţi, dar ştiu că va veni
Zi ce deja o văd în ochi de,parcă-i azi
Vei căuta prin munţii cei bătrâni cărunţi
Pentru-o veste doar,te vei ruga la brazi.

Cu paşi mărunţi,dar ştiu că va veni
Ziua speranţelor tale şi a disperării,
Vei merge la mare vei  întreba şi renii
Sperând măcar, că sunt pe fundul marii

Cu paşi mărunţi,dar ştiu că va veni
Ziua când o să dispar adio nu-ţi v-oi spune,
În drumul tău pe nicăieri eu n-oi mai fi
Am iubit şi-am rămas cu inima cărbune...


Gabriela ND








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu