joi, 14 februarie 2013

Nu toţi putem fi fericiţi !

De sf.Valentin, iubire ce mi-ai pătruns inima şi mi-ai fost aer,apă şi măncare.Iubire ce îmi făceai inima să tresară, numai dacă vedeam numele tău scris, sau auzea vocea ta.Iubire prea sinceră şi pură.Iubire ce mi-a transformat ochii într-un izvor de lacrimi şi-asta pentru că te iubeam cu toată inima mea,cu tot sufletul meu,cu toată fiinţa mea.Iar tu...da,tu...doar mă răneai,da,mă răneai fără sa preţuieşti acea iubire,acea inimă care suferea în tăcerea ei, pentru un om căreia nu-i păsa.
În această zi dedicată celor îndrăgosatiţi nu-mi doresc de cât două lucruri.
1 Îţi doresc,ca tu să fii iubite,iubit de persoana pe care tu o iubeşti,numai aşa atingi fericirea, pe care ţi-o doresc din sufletul meu sincer.
2 Îmi doresc din suflet,să-mi fie crezută iubirea,pentru că eu ştiu ce înseamnă iubirea,am simţit-o-n inimă.Da, am fost îndrăgostită până peste cap. De cine?!...De tine, dragoste ce nu m-ai preţuit!!!

Gabriela ND 14 februarie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu