marți, 26 februarie 2013

Nu sunt vedetă


Nu sunt vedetă, nici faimoasă
Şi nu-i prea sus numele meu,
Nu sunt mândră, nici frumoasă,
Ca toată lumea sunt şi eu.

Nu sunt vedetă, nici faimoasă,
Sunt, omule, la fel ca tine,
Râd şi plâng în a mea casă,
Am zile când mi-e greu şi bine.

Nu sunt vedetă, nici faimoasă,
Ca orice om, de zile-mi trag,
Din suflet, ofuri pot să iasă,
E firesc dar nu mi-e drag.

Nu sunt vedetă, nici faimoasă,
Scriu tot ce-n minte-mi vine,
Iubirea sinceră, frumoasă,
O-nşir în vers pentru tine.

Nu sunt vedetă, nici faimoasă,
Şi nici nu îmi doresc s-ajung,
Scriu în taină l-a mea masă,
Prin cuvinte line plâng.

Nu sunt vedetă, nici faimoasă,
Doar un lucru vreau să ştii,
Când bate inima să-mi iasă,
Îmi pun dragostea în poezii.

Nu sunt vedetă, nici faimoasă,
Iubitoare sunt, de poezie,
Vreu cuvintele ce tocu-mi lasă,
Cu sentimente sincere să fie .

Gabriela ND 26 februarie 2013
Poezii Carte 2 Şi Cerul Plânge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu