sâmbătă, 19 iulie 2014

Am crezut

Am crezut într-o schimbare
Şi plecai dusă de dor,
Aş fi vrut  doar o uitare
Şi-o sete, de-un nou amor.

Şi plecai, plecai departe,
Mă dusei cu-amar şi foc,
Să ies din singurătate
Să găsesc al meu noroc.

Mă  dusei cătând cu gândul,
Pentru suflet alinare,
Şi cutreerai pământul
Cu speranţă-n, disperare.

Si m-am dus, dusă să fiu
Fără a privi-napoi,
Apucând  drumul pustiu,
Poteci pline de noroi.

Mă trezii înconjurată
De-un mărăcine cu flori,
Crezând că sunt alinată
Îl sărutai până-n zori.

Mă lăsai îmbrăţişată
Crezând că-i raza iubirii,
Mă trezi înveninată
Făr’ speranţa lecuirii.

Mă-n torsei din iarba rea
Şi păşi  la  drum uşor,
La singurătatea mea
Fără dor, făr’ de amor.

Gabriela ND
19 Iulie 2014 Poezii carte 4 Inimă rebelă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu