marți, 22 iulie 2014

UNDE EŞTI, PRINŢUL MEU FRUMOS?

Unde eşti tu, prinţul meu frumos?
Unde eşti tu care-mi dădeai
vibrare inimii când m-atingeai?
Unde eşti, tu, care în zbor
mă trimiteai când corpul
fin mi-l mângâiai.

Unde eşti tu ce m-adormeai
în sărutări şi îmi spuneai
că mă iubeşti, că viaţa ta
nu are rost fără iubirea mea.
Unde eşti tu, ce te ascunzi
când eu te strig... nu mă auzi.

Unde eşti tu ce-mi vii în somn
când eu prea greu adorm
căci gândurile mele toate
de amintiri mi-s pline...

Îmi imaginez că eşti cu mine
mă mângâi, mă săruţi,
îmi redai iubire...
Mi-e dor de braţul pe care dormeam,
mi-e dor, dragostea mea.

Mi-e dor de parfumul tău
aşa îmbătător...
Mi-e dor de-al tău sărut,
de tot ce-a fost cândva
mi-e tare dor.

August 2011 Gabriela ND Poezii carte 1 Doruri Plânse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu