joi, 17 iulie 2014

Bună dimineaţa tristeţe


Bună dimineaţa -ţi spun tristeţe
Te salut chiar de nu te–aşteptam
De ce ai venit cu a ta blândeţe
Să-mi răpeşti fericirea ce-o aveam.

Bună dimineaţa-ţi spun tristeţe
Ce cauţi tu în drumul meu, în zori,
De ce mă-ntâmpini cu a ta nobleţe
Şi-mi pui sub tălpi petalele de flori.

Tu nu ştii că-n noaptea ce-a trecut
Luminată mi-a fost casa de un astru,
Şi nu ai habar cum mi-am petrecut 

Noaptea romantică cu prinţu-albastru.

Nu mă tulbura te rog, hai, du-te
Prea frumoasă noapte am avut,
Lasă-mi inima în taină să asculte
În zori de zi de dragoste-un cuvânt.

Pleacă-acum şi pierdete-n pustiu
Lasă-mă în pace cu a mea trăire,
Nu vreau de tristeţe nimica să ştiu
Lasă-mi gramul meu, de fericire.

Gabriela ND

17 Iulie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu