marți, 23 septembrie 2014

Amândoi aşteptăm


Un drum lung e între mine şi tine,
Munţi înalţi, tunele şi o mare,
Tu eşti acolo, eu prin ţări străine
Dar ne  iubim chiar şi la depărtare.

Tu stai singurel în a ta tăcere
Asculţi, cum cad, picuraşi de ploaie,
Priveşti cum vântul face coliere
Răsucind frunză, verzulie şi bălaie.

Eu, te visez cu drag şi cu plăcere
Desfătându-mă în astă toamnă,
Cu iubirea ta, ce-mi este mângâiere
Un alint, pentru suflet, înseamnă.

Tu stai şi cânţi pe clape de pian
Iar eu ascult o piesă în surdină,
Amândoi aşteptăm nostalgici, un an
Inimile noastre să  fie împreună..

Gânditor,  mai răsfoieşti o carte
Cu versuri culese din iubirea noastră
Cuvintele-s plânse  şi vin de departe
Of, dulcea mea, dragoste măiastră...

Un drum lung e între mine şi tine,
Munţi înalţi, tunele şi o mare,
Tu eşti acolo, eu prin ţări străine
Dar ne  iubim , chiar şi la depărtare.


23 septembrie 2014
Gabriela Drăghici Carte 10
Lacrimi romăneşti pe pământ străin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu