joi, 18 septembrie 2014

Bine-ai venit, dragă toamnă

Bine-ai venit, dragă toamnă,
în versuleţul meu cel drag,
doar tu ştii ce e, ce-nseamnă
să fii un pui de om pribeag.

Bine-ai venit, dragă toamnă,
cu vântul tău cel voiajor,
doar tu ştii ce e, ce-nseamnă
melancolii, lacrimi şi dor.

Bine-ai venit, dragă toamnă,
să-ndulceşti al meu venin,
doar tu ştii ce e, ce-nseamnă
să fii pe un pământ străin.

Bine-ai venit dragă toamnă,
cu ploi, la fel ca-n ţara mea,
doar tu ştii ce e, ce-nseamnă
toamnă, în România mea.

Bine-ai venit, dragă toamnă,
cu al frunzelor spectacol,
doar tu ştii ce e, ce-nseamnă
s-aştepţi demult un miracol.

Bine-ai venit, dragă toamnă,
în versuleţul meu cel drag,
doar tu ştii ce e, ce-nseamnă
să fii un pui de om, pribeag.

Gabriela Drăghici 18 septembrie
Carte 9 Comorile naturii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu