luni, 1 septembrie 2014

Oglindă nesuferită

Dimineaţa când mă scol
Prima dată faţa-mi spăl,
Şi-apoi merg la oglinduţă
Să-mi spună că sunt drăguţă.

Zi-mi oglindă, oglinjoară
De merit să fiu iubită,
Drăguţa mea domnişoară
Astăzi eşti cam zmotocită.

Ruşine să-ţi fie ţie
Oglindă neruşinoasă,
Te sparg ca pe-o farfurie
Să nu spui că nu-s  frumoasă!

Ce se întâmplă cu tine
Oglinjoara mea  glumeaţă,
M-am privit atentă, bine
Şi parcă mă văd în ceaţă.

 Nu e ceaţă domnişoară
Şi nu sunt nici aburită,
Ţi-o spun pentru prima oară
Eşti puţin îmbătrânită.

Oglindă nesuferită,
Să dispari din casa mea,
Cum spui că-s  îmbătrânită
Îmi voi  cumpăr alta.

Te-am spălat oglindă rea
Dar eşti puţin zgâriată,
M-am uitat la  faţa mea
Şi parcă ar fi ridată.

Nu-s murdară domnişoară
Şi  nu sunt nici zgâriată,
Ai uitat tu, însă, dară...
Nu mai eşti ce-ai fost odată.

1 Septembrie 2014
Gabriela Drăghici Carte 5  Zâmbet Printre Lacrimi
 Parodii şi Pamflete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu