miercuri, 17 septembrie 2014

Visul doar

Of, de-ar dăinui în mine
Dorinţa ce mă topeşte,
Până o s-ajung la tine,
Visul doar, mă încălzeşte.

Dac-ar fi să îmi  rămână
În inimioară acest fior,
Nu mi-ar păsa că suspină
Şi nici că aş muri de dor.

Şi de-ar fi-nrădăcinată
Iubirea-n sufletul meu,
Nu aş smulge-o niciodată
Înfloritoare-ar fi mereu.

Cât aş vrea să mai aştepte
Şi să nu mă părăsească,
Emoţii şi sentimente
Care ştiu doar să iubească.

Inima mea ce-ai iubit
Alinată doar în şoapte,
Speranţa nu ţi-a obosit,
A dragostei, mult aşteptate.

Scurtează-te, drumule lung
Fă-ţi mare, poteci secate,
Mai repede vreau s-ajung
La iubirea mea, departe.


Of, de-ar dăinui în mine
Dorinţa ce mă topeşte,
Până o s-ajung la tine,
Visul doar mă încălzeşte.

Gabriela Drăghici Carte 7 Vocea Inimii-n Cuvinte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu