vineri, 26 septembrie 2014

Sunt mândră că sunt româncă


Oricât de rău va fi vorbită ţărişoara mea,
Sufleţelul mi-e acolo, gândul şi inima,
Oricât de rău vor fi vorbiţi românaşii mei,
Acolo am rădăcinuţe, acolo am şi lăstărei.

Oricât ar fi iarna de grea în ţara mea,
Oricât de greu s-ar câştiga pâinea în ea,
Prin străini totu-i amar, deloc nu-i bine,
Cu lacrimi şi cu sudoare îmi cumpăr o pâine.

România a fost şi va rămâne ţara mea,
Oricât de duşmănită va fi-n lumea asta,
Pentru ea a scris şi va cânta sufletul meu,
Că-s româncă, mândră sunt şi voi fi mereu.

În lumea toată, omul munceşte şi petrece,
Românul nostru însă, pe toţi la muncă-ntrece,
Chiar de românca noastră este bârfit-afară,
Că sunt românc-o spun, cu drag din inimioară.

În lumea asta mare sunt fete frumuşele,
Românca noastră-i însă regină între ele,
În lume toţi băieţii iubesc cu foc şi dor,
Românul nostru însă este rege-al iubirilor.


 22 August 2014 Gabriela Drăghici
Carte 10 Lacrimi româneşti pe pământ străin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu