marți, 27 august 2013

Ia-mă cu tine

Ia-mă şi du-mă cu tine acum
Unde-i iarbă verde şi flori, 
Unde pădurea are parfum
Hai, ia-mă chiar mâine-n zori.

Să fugim să zburdăm, zburdăm
Printre lăstari ca doi copii, 
Să ne pierdem, să ne căutăm
Prin florile si frunza pădurii.

Ne zbenguim frumos şi ne jucăm
Răcorindu-ne cu apă de izvor, 
În văzul codrului ne sărutăm
Şi-n trilul drag al ciocârliilor.

Retrăim anii ce-i doresc mereu
Adolescenţă, frumoasă, neuitată, 
Nefericită-am fost mere, mereu
Dă-mi fereicire o speranţă.

Da ia-mă odată şi du-mă, hai
Pe coline, pe stânci şi creste, 
Şi-n vârful muntelui să-mi dai
Sărutarea dulce, din poveste.

Ia-mă şi du-mă cu tine acum
Unde-i iarbă verde şi flori, 
Unde pădurea are parfum
Hai, ia-mă chiar mâine-n zori.

Gabriela Nenciu Drăghici. 08 august 2012

Poezii carte 2 Şi Cerul Plânge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu