marți, 27 august 2013

Nu vreau să mai uităm de noi


În orice moment trăim cu stres
Probleme vin cum toamna ploi,
Nefericirea pe-amândoi ne-a ales
Dragoste-alinată-n scris pe foi.

Sentimentele plâng, distanţa râde
Când peniţa de zor scrie dirijată,
De suspinul inimii ce nu se-aude,
Of, dragoste, cât eşti de-ndepărtată!

Doar gândindu-mă, sufletu-mi plânge,
Iar lacrima-mi de foc curge şiroi,
De durere, inima în piept se frânge,
Nu vreau să mai uităm de noi!

Dor mi-e de timpul de odinioară
Când fericirea lin valsa-ntre noi,
Întoarce-te, trecutule dar, iară,
Un anişor măcar, de nu poţi doi.

Mi-e dor de clipele de altădată
Când pe cărări de vis ne întâlneam,
Mi-e dor de pasiunea fermecată
Când pe aripi de fluturi lăcrimam.

Gabriela ND 4 aprilie 2013
Poezii Carte 2 Şi Cerul Plânge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu