marți, 27 august 2013

Să simt că este Crăciunul


Bate vântule mai tare
Şi adu peste hotare,
Doi, trei fulgişori de nea
De-acolo din ţara mea.

Şi un cubuşor de gheaţă
Cu el să mă spăl pe faţă,
S-aline durerea grea,
A dorului de ţara mea.

Adu vântule în zori
Voce de colindători,
Din cuptoare-adu parfumul
Să simt că este Crăciunul.

Adu-mi şi un covrigel,
O nucă şi-un măr cu el,
De mult n-am mai colindat,
De când eram copil în sat.

Adu vânt şi-un clopoţel
Ca să pot suna cu el,
Să se ducă-n lume veste
Cum în România este.

Cum este de sărbători
Cum se vine cu urări,
Tinerii pe la bătrâni,
Datini rămase din străbuni.

Adu vânt cum ai putea
Ce-i frumos din ţara mea,
Ţi-oi da înapoi să duci
Îmbrăţişări, sărutări dulci.

De-aici din străinătate
Pentru românul meu frate,
Chiar dacă-s de mult plecată,
Nu-i voi uita niciodată.

Gabriela ND 17 decembrie 2012
Poezii Carte 2 Şi Cerul Plânge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu