luni, 12 august 2013

Trecut-au anii


Real îmi părea totu-n tinereţe,
Idealuri, le doream împlinite,
Copilă ce credeam în vise şi dorinţe,
Îndrăgostită de scrisele cuvinte.

Prin văi şi lunci desculţă alergam
Şi nu luam în seamă niciun greu,
Şi-acum copilăria cu mine-o am,
E-aicea într-un colţ al sufletului meu.

Văzându-mi copiii cât sunt de mari

Şi nurorile, inima-mi creşte de-ndată,
Cum au crescut, gingaşii mei lăstari,
Prin ei îmi văd tinereţea-mi toată.

Trecut-au anii, parcă au fost zile,

Trecură-n zbor minut după minut,
Şi mi-au rămas doar amintirile,
Parfumu-acela dulce din trecut.

Una doream să fiu şi-alt-am rămas,

O dragoste-am visat şi n-a fost să fie,
Le voi cânta pe toate cu-al meu glas,
Le-oi plânge-n rime scrise-n poezie.

Gabriela ND 12 august 2013

Poezii carte 2 Şi Cerul Plânge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu